ko bajet ko bagus

by - Wednesday, March 23, 2011

As Salam

tetibe selepas berchit chat sekian lame
rase nak emosi seorang diri

aku tak paham lah, kenapalah suka sngt nak mengekor orang?
tau tak, perjalanan hidup nie masih jauh tau,
kalo dok follow je orang, cam ne nanti bile org yg kita follow tu dah takde?
dah pergi selamanya
atau dah tinggalkan kan korang
korang nak wat pe?
mati jugak ke?

pas uh bile dok ikoooottttt jer orang sbb nak
highly marketable sngt
smpaikan sia sia dan susah kan org laen
tak ke BERDOSA
sorry lah
aku tak suke kawan nangeh
aku dapat tau
mmg aku yg akan emosi
aduhai
geram plak rase
gara gara ko
hilang semngat dea
geeram betol aku
tensyen

You May Also Like

0 buBbLes

SiLa Lah KOmen dan Beri ucapan ke.. kata2 semangat ke.. atau sebarang pertanyaan akan dijawab =) didahulukan dengan ribuan terima kasih yer