kerajaan makin gentar sengan kemenangan pro M

by - Tuesday, March 15, 2011

As Salam

hari nie datang kels ke makmal namun demikian, saya terus mendapat satu kajian soal selidik mengenai pembinaan negara: sikap dan kehendak pelajar universiti di malaysia. pada kertas tersebut, dimuka depan tertera logo UIAM. tapi yang unik nya, soalan mmg sangat gila mengenai politik negara. adakag kerajaan makin gentar dengan kemenangan PRo M. namun, tidak dinafikan kerna saya jugak turut takut kerna tahun ini juga akan diadakan pilihan raya.tapi jangan lah sampai edarkan soalselidik ini. kami dapat arahan yang pihak atasan yang suruh jawab.
di bawah adalah soalan yang menarik dimata saya.


haih, siap tanya direct tu mengenai Pm kita sekarang

kepada pihakberkenaan: rasanya, tak payah kot kita buat soal selidik ni, as slong as buat kerja masing masing, takde tipu helah antara calon atau pon sikap amanah itu diutamakan, mesti lah rakyat akan sokong. jgn abaikan kebajikan kami dan rakyat.

rase macam unfair pulak

You May Also Like

3 buBbLes

  1. ili, agree!
    rase mcm lawak la plak karenah politik ni..
    u know what, Najib dtg melbourne hr tu, he spent quite a lot of dollars to buy unnecessary things..just because dy dtg melbourne..*sigh*
    the question is, duit siapekah yg dibelanjakan?

    ReplyDelete
  2. peeerrgghh... rajen pulak dea g tour.. sedangkn kat dlm msia sendri pon dea ta abes lg tour..
    regarding to questionair... sngt lah terang nmpk dea takot

    ReplyDelete
  3. eh.. np kat u as pown kna jawab mnder alah nieh.. sama kot soalan dia.. punyalah nk larik last time dr jwb survey nieh tp dpt gak.. sigh.. soalan dia plak klakor pown ada..

    ReplyDelete

SiLa Lah KOmen dan Beri ucapan ke.. kata2 semangat ke.. atau sebarang pertanyaan akan dijawab =) didahulukan dengan ribuan terima kasih yer