aLien iNvade buMi!

by - Saturday, March 12, 2011

As Salam

semalam hari khamis, kelas aquaculture belajar tentang makhluk ini
name dea artemia, aku bajet nie la rupa alien yang invade bumi
tapi tak pon sbb mende nie kecik giler kot
selepas diedit dengan photoscape background nyer
baru la jelas nampak badan ade ijau
tapi kalo ta edit pon nampak gak badan dea ijau

semasa kela, saya memerhati kan mahkluk ini, ia tercipta un
tuk diberi makan kepada anak ikan, kecik gile kot binatang ni. badan dea nie kan hijau sbb dah makan microalgae. dea makan manyak giler kot, bajet jer kecik padahal rate of digestion dea tinggi
hebat hebat. .
cantik kan ciptaan Allah. . dari sebesar besar matahari hingga sekecil kecil zarah nya

banyak pula kerja yang nak kene siapkan.. kat sini hujan dan malas nya


tHings to Do toDay :
*stop blogging n stalking iLi*

report micro algae: growth curve
report micro algae: artemia digestion
report post harvest: how to inoculate
report post harvest: prepare slide
report aquaculture: ikan keli
lab Animal cell culture
to be done:
report tomato sterilization
report tomato in rita n solid
report banana subculture


p/s: dalam kelas asyik kaco bulbul jer, cam ne keje nak siap
asal dea buat keje jer mesti rase nak kaca
tak sah hidup takde dea
seminit sejam sehari. . .
semuanya ada dia
i miss u

p/s/s: walaupon dekat nak rindu ke ? *kata kak C*
MESTILAH!! *kata iLi*

p/s/s/s : setiap kali balik bilik mesti akan cakap kat rummate
kak, rindu dah. . .
hihi. ..
kak C pon akan ckp
piiirrraaaahh
hahahahhaha


with love,

You May Also Like

1 buBbLes

  1. mahkluk ni mesti lembik kan..hehe..owh, bf 1 campus ek..bertuah la..ley jumpe selalu..ehe..

    ReplyDelete

SiLa Lah KOmen dan Beri ucapan ke.. kata2 semangat ke.. atau sebarang pertanyaan akan dijawab =) didahulukan dengan ribuan terima kasih yer