21 years old is going to end . . =)

by - Wednesday, March 30, 2011

As Salam suma!!

huaa. . . pejam celik pejam celik dah 30 hb dah hari ni. . dan hari ni hati terakhir ili sebagai 21 tahun. . nikmat nyer lah kehiduan Maha Pencipta keatas kehidupan ku ini, rasa bahagia sedih suka dan duka dalam perjuangan ini banyak sangat lah cukup sepanjang hidup ini and yet hari yang mendatang jugak akan sentiasa menambahkan perasa dalam kehidupan saya.


21 tahun . .
apa yang berlaku sepanjang 21 yer? baaanyak sangat. . multi million thing that i've done . right and wrong. .
biyane. .

idk . .
rase sedeyh plak bile tak utilize all the time wisely. .kalau nak cter satu-satu ape yang jadik dalam 21 tahun nie.. sepanjang usia adalah 21 bnyak lah plak.. malas rase nyer nak ngungkit.. or nak mengimbau kembali, mane yang baek akan dijadikan teladan pada masa akan datang, mane yang tak best akan di abaikan dan dibiarkan sahaja. . .


what happen will be will be

huaarg.. beberapa jam je lagi tinggal. . 21. . tata . .adios. . betol kan, masa mane boleh diputarkan kembali, kejahatan yang kita buat mana mungkin orang akan lupakan, cuma diri ni boleh hanya untuk menjadi baik dan menjadi kawan yang baek, teman yang baik, anak yang solehah, istri yang selohah dan yang paling penting, hamba MU yang akan terus mencari cinta MU. . .

sesungguhnya diri ini sangat lah banyak kekurangan dan kelemahan namun begitu diri ini jugak telah mengalami anjakan paradigma yang amat sangat . . kadang kala, hati ini masih ingin merengek seperti anak kecil, kadangkala, hati ini mahu memberontak seperti jiwa remaja dan hakikatnya diri ini sudah dewasa sebenarnya. .

justeru itu, rasanya seperti mahu mendewasakan pemikiran dan mematangkan diri ini dalam membuat sebarang keputusan. . banyak dah benda dan perkara yang disusun untuk masa hadapa. maklum lah, kita hanya mampu merancang, meminta untuk dimakbulkan tapi apa apa pon Allah jugak akan menentukan segalanya kerana dia tahu baek dan buruknya kepada kita.

ingin sekali lagi mengingat kan tema teman dan diri sendiri, tak salah untuk kita cuba untuk berusaha untuk berjaya jangan kita berhenti berusaha dan menggunakan cara lain untuk mendapatkan kejayaan sudah kah. .keberkatan dari yang maha esa itu sangat lah tak ternilai harganya. . moga mulai saat ini, hidup akan sentiasa diberkati dengan rahmat mu

shin goon penah cakap, start have their reason to die, so do human, also will die. . after 2.5million year there only a chance that we will meet again . .

n by that time i will find my dearest earlier and live the life together n spend all the moment happy ever after


You May Also Like

0 buBbLes