Wednesday, January 26, 2011

jangan ceroboh hidup aku la!

mood sedang marah
marah kepada sape
hanye tuhan yang tahu
ngee~




aku paling menyampah kalo orang menceroboh hidup aku and main suke menyindir dan mengherdik dan mengata blakang . . speak out loud !
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
bangangnyer!
-
-
-
-
-
tetibe teringat
-
-
-
-
-
: ili, gee kate ape ape pun sabar itu kan penting. . ili lupe ke?

-
-
-
-
-
yer ili ingat . . . thanks . .

-
-
-
-
-
-
-
sememang nyer aku ta bagus
yer mmg ta sempurna
tidak perfect
-
-
-
-

weyh, kalo ta puas hati cakap la.. ta baek kot sindir2
kenal dah 8 tahun
kenal dah 5 tahun
kenal dah 3 tahun

maen sindir ta best ah

ssss... tak spicy langsung!

seburuk buruk perangai aku pon,
buruk agy hati yangbusuk cam hang
buruk agy pompuan yang bermulot jahat cam hang!!
hang paham dak??
*pinjam leqs =)*

FULLSTOP!..
Lastly, thank to Che ma sbb blog hang yang tajuk nie
MEMBERI ternyata lbh NIKMAT drpd MENERIMA...
MEMAAFKAN ternyata lbh MELEGAKAN drpd MENDENDAM...
MENYAYANGI ternyata lbh MEMBAHAGIAKAN drpd DISAYANGI...

Lalu apkh krn EGOIS...
...Sehingga SULIT utk MEMBERI, MEMAAFKAN dan MENYAYANGI...?

Kalau Anda memang EGOIS...
Maka pilihlah yg lbh NIKMAT...
Pilihlah yg lbh MELEGAKAN...
Dan pilihlah yg lbh MEMBAHAGIAKAN...

Semoga bisa MENIKMATI hidup dgn lebih HIKMAH

2 comments: