Thursday, January 06, 2011

day 06: my faveret super Hero anD wHy

emm... super hero.. sape super hero saye yer/ emm... manyak kot super hero yang saya minat... super hero semestinye kena ade super power kan.. tak kisah la super power ape pon.. macam wolverine , aku suke sangat kat dea sebab dea sangat ego same jer macam shak tyme kat skolah tue.. ato pon cyclop.. aku suke jugak dea sebb dea suwiit dan hensem dan bermulot manis dah la super power dea pon bet..

aku suke nengok cter yang ade super super power mcm fantastic four ke, ato pon percy jackson ke.. sume aku suke.. ahaks yang ta boleh lupe adalah mr EDwARD CULLEN kot.. dea boleh read mind la!!! and dea sangat enCem.. uppss.. dea boleh dikira super hero ker ea? dea kan vampire.. ahaha

ok ok... mmm iron man dalam komik marvel tue pon not bad gak.. kalo dalam cter.. aku sangat admire kat bioreaktor dea yang sangat sangat kecik kot...

tapi.. dalam idop aku superhero nyer mestilh abah a.k.a incik kadir mohideen bin m.k.k mohd meera.. ahaks.. panjang ta name datok aku??? ahaks.. tanpa superhero nie, tiada la aku di dunia.. abah pon ade kuasa luar biasa kot.. abah nie jenis memahami n hot tempered. bila dea marah mesti ade api kat kepale.. walopon dea mcm uh, dea tetap memberi kebebasan kepada kami untuk berdikari.. bukan ta syang anak tapi tak nak manje kan.. kalo nak tau... abah sangat la susah nak bg duet.. kalo abah bg tue kire dahsyat ah.. dea soh kitorg keje untuk dapatkan duet..





No comments:

Post a Comment