Monday, January 03, 2011

aZam taHun baRu ta menJadi

kaDang kaLa.. apabiLa marah menguasai diri kita.. kita mesti akan carik orang laen untuk dilepaskan betol tak?

aku rase la mende nie betol sbb aku mesti jadik mangse keadaan tmpat org lepas kan marah kalo aku pon yang salah sket dan kecik.. cakap la elok elok tapi nie tak.. kadang kadang.. *bukan kadang kadang, pagi tadi* bile pk kan balik kan.. tade la aku salah pon kot.. tapi en yang ko nak lebeh lebeh tue apsal.. org laen ko cakap ko marah gak tapi en apsal la ko nak marah aku.. aku pon tatau la.. mane letak nyer pikiran itu. .



ahaks.. kelaka tak? baru 3 hari start tahun baru, bermulalah kisah air mata dalam life aku in 2011 niey.. baru 3 hari kot babe... tahun baru aku berazam less tears tapi en... baru jer nanges sampai banjir kusza... aku tade la rase aku bersalah n im always telling the truth n spoke out loud all my opinion..

kepada mereka yang terasa menganiaya mereka yang tak bersalah...
pergilah meminta maaf dan meminta halal kepada mereka itu. takut-takut nanti amalan soleh selama ini tak diterima Pencipta kerna kita mencipta sengketa dengan mereka yang tak redha.
dan cubalah menjadi yang terbaik untuk semua orang walaupun kita bukan yang terbaik...
p/s: bak kate org, terlajak perahu boleh di undur tapi kalo dah terlajak kata.. sampai mati aku akan ingat kata kata engkau...
xoxo,

No comments:

Post a Comment