Thursday, December 29, 2011

cepat nya masa!!


Hey peeps, bangun sahaja dari tidur terpandang jam handphone menunjuk kan jam 12:05pm berserta satu msg dari hunaidah.. yeedaa… I miss the program… im sorry.. all sort raining thingy is make me feel like every moment is 8am in the morning padahal dah pkul 12.. golek kiri golek kanan tngok jam dah12.50…wat the . . cepat gila masa berlalu.. aduhai.. kejap and laju gila masa berlalu… sangat sangat laju.. tup tap dah hari khamis dah hari ni.. makin bnyak juga jokes untuk new year pon muncul..

The sadly is I have a paper on new year eve where the whole world is holiday yaaww…. Hakhak… its ok for me.. dari skolah lagi dah terbiasa.. huhu

tiktoktiktok. . .

The point of this post is act that I am mad about myself yang tak sedar tidur sampai noon n tak mangun2. Secondly I mad dekat kipas ni yang speed 2 tapi speed macam no 5 tapi bila speed 1 macam tade kipas. Thirdly I mad to my comforter and superb comfortable pillow “y are u so comfort???!!!!!” and lastly I am mad when I couldnot sleep anymore when I oready have enough sleep last night……uuurrrggggghh

tiktoktiktok

Huhuhu.. ta tahu bebel ape ni… bebel sebebel bebel nya…. Hukhuk… yes I noe im annoying so much2.. daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


No comments:

Post a Comment