Friday, July 15, 2011

i Miss my Cats

i Miss my Timon so Mucch
i mean much i lyke a lot of muccchhh
like a billion trillion fourthlion of lemon..
She is Timon
Timon love me so much
how do i noe she love me?
hmmm.. good question...
when i was alone
seating on the sofa n watching buletin utama
she will hop on my lap n loo into my eyes
bila kelip mata sahaja dea akan lagi tambah tumpuan
pejam celik pejam celik kanmata n tgn dea akan slightly touch my eyes
my nose
my lips...
how annoying
but that make me miss Timon the most. .

she Love to sleep..
such like garfield
she can it while she is sleeping
thats right
sangat pemalas punya kucing
tapi....
bila datang mood bermain dea...
laptop pon dea nak maen taw
i am playing portable angry bird kat lappy
Timon sangat excited tengok all the birds flying..
some how like she want to catch them all
and of coz.. lepas penat maen
dea akan tido lagi
tido sampai ke subuh..
lepas subuh panjat masuk dalam rumah ikot tingkap
kejot i sampai bgun dengan geget ibu jari
sbb dea nak soh solat subuh then
bagi makan frieskies .. baek kan dea

ni plak partner dea bermaen.. name nyer SIMON... nie pandai.. dea ta macm timon..
dea sangat observable punye kucing.. kalau kita maen bola ngan dea.. dea akan tngok punca mane yang gerak kan bola tu..

ohh... i miss them so much...

No comments:

Post a Comment