CRUSH... uurgghh

by - Saturday, July 23, 2011

ala, kalau kita nak lupa kan orang tu, lupa kan jer lah.. usaha nak melupakan oran tu yang paling penting ok

In only takes a minute to have a crush on someone, an hour to like, a day to love but a lifetime to forget someone.

ok saya dengan ini tak stuju 10% dgn statement kat atas tu.. mmg lah susah nak lupakan.. umpama lifetime pon mmg ta boleh lupa tapi en... kalau kita cuba hari hari, mintak kat ALLAH supaya kita lupakan, jadi terlupa lah kita...

kan Allah maha penyayang lagi maha Pengasih, pintu taubat tu dah terbukak sblum orang mintak untuk dibuka tau...

jadikan lah 1/3 malam itu masa kita mengadu, brdoa dan bertahajud kat ALLAH... insyaAllah termakbul yer kawan

p/s: buat kawan yang baru putus cinta tu dan dah temui cinta baru tu.. proceed with ur life.. dont look back ok.. perbaiki diri and tambah kan lagi Cinta pada Allah ok... aku tade lah alim sangat nak bg inspirasi kat hang tapi kan dari ape yang aku bace and ape yang aku observe ini lah termampu sbgai nasihat.. Chillex bebeyh... masa laie panjang tau... just chase Allah love =)

Jika anda percaya pada diri anda, dengan semangat dan azam yang kuat, anda akan dapat menundukkan diri anda untuk berpegang pada prinsip: ”Aku hanya akan hidup hari ini!” prinsip inilah yang menyibukkan diri anda tiap-tiap saat supaya sentiasa memperbaiki keadaan, mengembangkan semua potensi dan mengikhlaskan diri pada setiap amalan.”:)

You May Also Like

1 buBbLes

  1. awk tuju utk saye ke?
    hehe..thanks sbb support sy.

    ReplyDelete