Monolog =)

by - Friday, January 06, 2012

selalu monolog dgn diri sendiri :

kalau betullah aku syg kat umi n abah,
make them proud.
proud to have me as their child. ya Allah..
aku bersyukur sgt sbb dapat dilahirkan dalam keluarga
yg saling menyayangi. sentiasa ada tika
aku susah dan senang.
aku bersyukur sgt sbb aku dilahirkan sempurna akal dan fizikal.
tiada cacat cela, Alhamdulillah.

kalau betullah aku syg kat umi n abah,
jadilah muslimah yang sejati.
jadilah wanita yang solehah.
aku tak sanggup melihat kalau2 ibu bapaku
menanggung dosa-dosaku yg tak sepatutnya aku buat.
mereka dah banyak memberi kebahagiaan dalam hidup aku.
y should i gave them my sins then?
Nauzubillah.
biarlah apa yang mereka akan terima dariku,
amalan2 yang baik2 sahaja.
yang akan membantu mereka ke jannah.
impianku satu, destinasi percutian paling agung,
satu keluarga ke syurga, untuk selamanya.

kalau betullah aku syg kat umi n abah,
belajar lah betul2.
it's one step closer to make them happy.
n i would do anything, to make them happy.
anything.

copy paste from here.
thanks fatin
dah semangat nak blaja ni

You May Also Like

0 buBbLes

SiLa Lah KOmen dan Beri ucapan ke.. kata2 semangat ke.. atau sebarang pertanyaan akan dijawab =) didahulukan dengan ribuan terima kasih yer