PJJ.. perkahwinan jarak jauh

by - Tuesday, November 01, 2011

being a first daughter in a family and a first girl grandchild
is always have the best and the great opportunity in live
such as the first person will go far away from family.
the one yang belajar tinggi-tinggi
and the one who will get marry first..

ye ke?
idk...
aha...
scratch that..
will not get marry yet for this 5 years of time maybe...
hihihih..

sekarang dalam kelas sedang belaja tentang perkahwinan..
lately ustaz cakap banyak dah org ambil pjj
bukan pengajian jarak jauh tapi perkahwinan jarak jauh..
iya.... istri di kl, suami di australia..
jauh bukan?

tapi for its enough of separating
kalau boleh lah kan, nak try jadi macam ada satu parent ni
sejak first day kawin,tak pernah tidur berasingan.
hasben pergi outstation pon dia akan ikot walaupon istri itu bekerja.
suweet sangat..
if lah kan.. mane tahu masa depan
kita hanya mampu merancang, tapi Allah S.W.T yang menentukan...
kan?

aha... marriage topic nie interesting..
toodles...

p/s: sweet date today -01-11-11- ryte
p/s/s : takde kene mengene ngan topic.. hahaha

You May Also Like

2 buBbLes

  1. ili..kalau naj la kan..naj pun tak nak berjauhan dengan suami bila dah kawin nanti..mungkin kena berkorban untuk duduk dekat n ssentiasa disis suami..huhu..sebab berat dugaan bila P.J.J nim..huhu..mudah2han semuanya diberkati..amiin(^^)

    ReplyDelete

SiLa Lah KOmen dan Beri ucapan ke.. kata2 semangat ke.. atau sebarang pertanyaan akan dijawab =) didahulukan dengan ribuan terima kasih yer