Wednesday, November 30, 2011

Fairytales


dongeng aku dengan kamu .:67:
antara dongeng terindah tercipta .
pendahuluan kata hujan sentiasa .
penamat cerita bahagia selamanya .

klimaks kisah ,
pilihan yang dibuat kamu
antara dia atau aku .

dan isi cerita ternyata ,
antara aku dan kamu .

kisah yang dicoret ,:128:
kadang seperti khayalan melangit ,
tapi itu realiti bila kamu disisi .

aku mahu ,
kisah kau dan aku ,:108:
bisa hebat seperti cinderella ,
bisa di baca sampai bila bila .

biar lelah memahat ,
akan ku pahat hingga tamat .
pahat dibatu ,
biar kisah kita tetap disitu .:34:

kisah dongeng kita .:n:
tetap selamanya .
dan kini menjadi nyata .

nyata dan bahagia .
cinta keakhirnya .:a1:
selamanya ,
sampai syurga .:w:



Tema blog: Fairytales are beyond the stories, they’re written dreams

Ini blog iliaisy. .masih and always be here =)

Ta sangka dah tiga tahun. . best blogging!!!

1 comment: