Saturday, August 20, 2011

iya KaMu

iya. .

maLam kian menjeLma..

sambiL berputar cakera padat

mendendangkan lagu

membuat ku sejenak dan merenung

sesungguh nya ku bahagia

benar bahagia

bersama kamu

iya kamu . .

tapi akan,

bukan kamu yang aku benar rindukan

bukan kamu yang aku cari selama ini

kerna apa yang ku cari

akan ku cari

sampai mati

aku mencari cinta ilahi

aku mencari petunjuk yang Maha segalanya

aku mencari maha Pencipta

namun. .

dalam perjaLanan aku mencari

aku redha dengan segala dugaan dan cabaran

sehingga kan

ku dipertemukan kamu

iya kamu,

seorang hamba yang taat pada ilahi

yang mengajar ku mencari Maha Pencipta

ku mengharap kan Dia akan mendengar doa setiap malam ku

Ku mengharapkan agar

Dia akan membuka jalan buat kita

Membina Mahligai Firdausi

Diatas sana

Kekal abadi selamanya


No comments:

Post a Comment