Semalam

by - Monday, April 18, 2011

Hari ni memulaka hari dengan menanges

kelaka plak
pas tu sampai kampus kota
terima kerja
terasa diri ini terbeban
MasyALLAH
sesungguhnya, segala nya adalah kebaikan dari-Mu
mungkin Hari ini KAU menguji ku
supaya hari hari yang mendatang
lebih ringan ujian-Mu

ya Allah, hanya padaMu aku bersandar
hanya padaMu aku meminta
dan hanya padaMu aku bersujud
Ringankan lah hati ini untuk menuntut ilmu
ilmu yang telah Kau sediakan diatas bumi ini
terlalu banyak untuk dipelajari
Demi mendekatkan diri kepadaMu
Hamba Mu ini harus kental
KuatkanLah hati ini Ya Allah ya Rabbi


kekuatan tidak akan datang dengan sendiri, kalau kita tidak mencari, tak istiqamah, susah kan nak buat sumthing. . benar, susah nak istiqamah tapi tak salah kan kalau mencuba, contoh nya macam sekarang nie, dah buat jadual study, tu yang kena stady sbb final dah dekat, jadual dah buat tapi tak iko

You May Also Like

0 buBbLes

SiLa Lah KOmen dan Beri ucapan ke.. kata2 semangat ke.. atau sebarang pertanyaan akan dijawab =) didahulukan dengan ribuan terima kasih yer