Wednesday, April 20, 2011

Extrinsic in Brain cell

Disaat otak sedang ke-tidak--beraapaan -- betol
tetiba terfikir..
umi, ili nak kawen,
boleh tak?
of coz lah umi jawab, belajar dulu
ye umi, ili berlajar

sebenarnya jeles, kawan saya kawen dua tahun lepas
umur kami sebaya
kami sekelas tyme sekolah rendah
kini
dea sedang mengandung 2 bulan
huaa... murah rezeki dia

mereka satu tempat belajar, jumpa tyme sekolah menengah
dua-dua budak smap labu
aina pon kenal kawan saya
aina rummate saya
hihi
tudiaa hang.. happy bangat kawen dah
dapat plak isteri solehah..
mmg masyuk..

saya mahu menjadi perempuan solehah
sedang berusaha
insyAllah
saat nikah di akad..
ta dapat dibayangkan

Ya Allah, Kurniailah aku cinta- Mu dan cinta orang yang cinta kepada-Mu dan cinta orang yang cinta kepada orang yang boleh hampir kepada-Mu dan jadikan cinta terhadap Engkau (Ya Allah) terlebih aku cintai daripada air yang sejuk"

Ya Allah, sesungguhnya apa yang tercatat oleh Mu adalah Sebaik-baik untuk ku
Moga Kau restui Kehidupan Ku, Kami diatas bumi yang Kau pinjamkan ini
ameen~

Bersaksi cinta diatas cinta
Dalam alunan tasbih ku ini
Menerka hati yang tersembunyi
Berteman dimalam sunyi penuh do'a

Sebut nama Mu terukir merdu
Tertulis dalam sajadah cinta
Tetapkan pilihan sebagai teman
Kekal abadi hingga akhir zaman

Istikharah cinta memanggilku
Memohon petunjukmu
satu nama teman setia
Naluriku berkata

Dipenantian luahan rasa
Teguh satu pilihan
Pemenuh separuh nafasku
Dalam mahabbah rindu


Picca kredit to google

No comments:

Post a Comment