Selamat Dah bertunang. Nikah 1 syawal di Mekah

by - Saturday, April 23, 2011

Assalamualikum dan selamat pagi
bgon tidur jer hari ni tros cucuk telinga dengan MP3
dengar HOt fm lepas tu
terkejut dengar tini cakap
jap g
dalam nasi lemak kopi O ade pertunangan ashraf Muslim
wah.. berlalri den pegi bilik tv dengan diyana *miss housemate*

tonton lahkejap.. ta sampai 15 minit pon
sweet lah ashraf muslim
waaaa....
sempenan pelancaran darusyifa yang baru jugak
kot
hihi
to ashraf Muslim
tahniah dari kami serumah

sweet nyer lah

Hah! tadi live ashraf muslim cakap dea nak nikah 1 syawal tahun ni di TANA SUCI KOTA MEKAH

huaa... bagus nya!!! best best..

semoga dipermudahkan semua usaha yer

p/s: en.bulbul, Happy Besday!! jap g ku wat entry besday kamu plak..
hari nie ex-bofriend (ashraf muslim) bertunang
busy body seketika
hikhik

so.. cangak pe lagi.. tahun depan kita bertunang sama tarikh ngan ashraf n nikah kat mekah jugak ea.. boleh la.. boleh la... hiihiihihi



You May Also Like

2 buBbLes

SiLa Lah KOmen dan Beri ucapan ke.. kata2 semangat ke.. atau sebarang pertanyaan akan dijawab =) didahulukan dengan ribuan terima kasih yer