Thursday, October 21, 2010

nanGeh.NyeR.cEr.

SeLamt pagi kawan kawan
hari nie ku berblogging dari bilik gune wireless universiti.. cam laju plak..selalu nyer nak tulis blog aku akantunggu bile g kampus sbb kampus ku kat bandar.."city kampus la katakan.. ahaks.. wireless laju gler kat sane.. download 1 cter 9 min jer tau..
blogger-emoticon.blogspot.com
mmmmm...
semalam aku menangis.. mengapakah.. again sbb hospital... huaa.. sedeyh kot rase hati.. so dalam kelas CMB *cell molecullar biology* ku hanye la pandang dinding sampai tembus ala ala cylop dalam cter x-men tau.. pas uh dapat msg g bilik mpp sbb ade meeting tapi en tade pon org... cam bese la... biler dah buat salah mesti la kene tegur... selaku criminal yang tahap very highly dangerous ini pon telah dtegur.... ++ ngan abh nga saket n laie la air mate yang ditahan dari dalam kelas nie pon menitik..... mahu tros pulang ke kl... going to by a flight ticket act tp abh da sedar so.. hati pon cam rase lege la jugak... but crying is still a cry n nak stop kan cry nie.. i ask my bulbul to eat.. ahaha.. sangat manyak la makan semalam.. 1 set spicy chicken mcd, 1 set spicy chicken mcdeluxe, 1 small poridge.. ahaa... laie menitik airmate aku sebb aku telas sume kepedasan nyer.. hakhak.... puas ati bile he oready stabil.. so balik jer bilik, solat magrib n thanks to allah sbb ta kidnap the person that i love... without abah i could die too even aku tadela rapat cam org laen rapat ngan ayah dea pon sbb aku jenis berdikari n bukan type yang manje gedix mengade ngade nyer stock.. aku manje ngan bulbul sorang jer kot. .
blogger-emoticon.blogspot.com
so cheer up iLi!!!

aha... so skang saye dah rase a lil bit lega n boleh la saye nak siap kan
report weed ecologyblogger-emoticon.blogspot.com
cell molecular biology report blogger-emoticon.blogspot.com
presentatationblogger-emoticon.blogspot.com
herbariumblogger-emoticon.blogspot.com
insect collectionblogger-emoticon.blogspot.com

p/s: bulbul.. thanks sbb bawak g tenang kan hati nie semlam.. malu plak masuk mcD muke nangeh2.. ahaa...
blogger-emoticon.blogspot.com



blogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

Post a Comment