Friday, October 15, 2010

my roOm my heaVen

heyLo peePs,

Gambar diatas gaMbar dari Lcct ke Kota Kinabalu.. next entry i'll post pasal sabah ok

ni pLak after pulang Buat zoom in UniSza kat skola jabi n nie singgah kat Lata Tembakah jap amek angin n usha insect serta weed..inilah baju rasmi korporat mpp kurus ta ili?
sangat teruje melihat pokok ini.... sebb macam belangkas...

okEy.. enTri kaLi nie nak cter pasal biLik aku yang mmG cam Best sbb tue la aku sangat suke tido kat bilik aku

1) gambar dibawah gambar aku nyer ruang stadi, kat bahagian atas ade rak buku n atas meje manyak sungguh barang2. .blogger-emoticon.blogspot.com printer sume complete bg memudahkan assignment aku padahal mnyak jer kot assignment tertangguh nie


2) dibawah adela pintu locker ku.. lets look inside

tadaa.... skang laie betambah auw baju kurung segala... manyak uh baju dalam locker nie.. n mostly jarang pakei la


eemmmm barangan wajib yang kene ade mesti la baby johnson nyer lotion segale n i love the most the smell... n my hada labo collection. .

lastly tempat aku beradu bersame alfred... oh sangat sedap comforter n bantal ikea.. sentiase buat aku ta mow mangon pagi tapi thanks god sebab aku bgun jugak pagi n pegi kelas.. n aku akan jUmpe buLbul setiap hari.. wahaha

4 comments:

  1. wahh..suka tgk bilik org n cmne org susun n hias bilik dorg huhu

    ReplyDelete
  2. ili ang dh brubah byk kot.kemas xhengat punya.bguih2.aku bngga..haha.*dan jeles* sbb bilik dn tempat ang sgt selesa

    ReplyDelete
  3. Haziqah: eHe..thanks...iLi mmg suke mengemas *yeke??* hehe.... tue bile ade mase terluang La.. hobi nak kemas2 nyh

    ReplyDelete
  4. Leqs.. ahaks... nie sume penangan skolah jenan maa... berkat kak izaanin n the geng tocher aku tetiap malam buat inspection kot.. psycho dah aku skang nie nengok mess.. aha..
    bilik kat Unisza mmg best kot..nyaman aman and cam best ah.. bile da tido rase ta mow mangon kot

    ReplyDelete