Wednesday, October 13, 2010

[biLe] iLi [hormone] dan . .

hey peeps. .
hari nie na cakap pasal orang cakap laen kat depan kat blakang cakap laen.. ape kes nie beb? aku pon ta tau la sbb ape tapi ni";})();ButtonMouseDown(this);'>blogger-emoticon.blogspot.com bukan entry pasal aku tapi aku dengar orang bercerite... aha... sebenarnyer kite nie,";})();ButtonMouseDown(this);'> ta baek la depan cakap baek, blakang cakap buruk.. cube jujur sket.. cube cakap depan2 kalo ta puas hati... ahaha.. skang nie en kat dalam kelas aku ngan demam nak cari tempat latihan industri kat ne so sesape yang ade suggestion mane2 lab tissue culture do call or msg aku ea.. berbalik pade topic. . ahaa.... aku pon ta tau nak cakap ape.. sbb aku bukan la baek sangat pon tapi at least aku ta cakap mcm samy velu.. cube straight forwad.. cam kalo ta suke cakap jer ta suke.. ";})();ButtonMouseDown(this);'>blogger-emoticon.blogspot.com
kan senang. kalo ta nak makan cakap la ta nak makan nie cakap nakmakan karang la lambat la.. ahaha...


hey peeps again,
salam hari rabu
dan
salam segala salam


aCeCe..
sejak bile ea aku pandai nak bagi salam nie.. ahaha..aku pon ta tau
semalam en kelas biostac.. syok siot ah kelas
da lame otak aku jem ta buat calculation kot
n semalam buat manyak kire2 which i love the most walopon otak penat bile kite mengire aha.. the whole evening aku mengire satu soklan sambil makan cadbury hazelnut yang nyum nyum

aku selalu nak stady auw malam malam tapi en bile sampai malam jer pas isyak pas makan nasi jer kompem aku akan landing tros kat tilam n berjumpe ngan comforter n bantal ";})();ButtonMouseDown(this);'>blogger-emoticon.blogspot.comyang empuk dan golek golek sampai pukul doblas... sambil plok [.alfred.]. heaven kot beb.. syok gler.. dah aa pewot penuh.. suke gler kot.. lagi lagu semalam aku dapat makan nasi goreng belacan racchada .. sedap siooot ah... n tomyam putih... sedap nyer!!! mmg tergendale ah nak stady... kalo kau nak stady mesti aku ta ley makan sbb tue baru aku ta ngantok tapi pewot lapaq plak... aku akan tido gak.. so bile aku boleh stady pon aku ta tau la.. uuhaaaa...

aduyai!! betery lappy dah nak abes la.. terpakse post dah nie

emm.. nak cter pasal g sabah.. nanty aku post kat next enty ok..

till meet againn

xoxoxox..

p/s: [true love can be wait for a life time, only freak cant wait for it]]

blogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

Post a Comment