Thursday, October 07, 2010

memaafkan manusia yang kawan dengan kita

hari nie nak bercerite. . kite dalam hidupnie kene bersahabat kan.. bile kite kawan ngan orang, sume kerje jadi mudah, sume mende jadi happy.. and kite juge kene bertolerensi antara satu same laen... tapy bg gurls... thing always going upside down esp biler hormone kite nie tak stabil en? tapi itu lah lumrah kehidupan.. ade yang manis ade yang pahit. dalam hidup aku nie plak, thanks ku ade kakak kakak yang sentiase memahami my mud swing.. bukanku ponta untuk mud swing tapi since balik dari sabah bebaru nie . . memacam happe.. sat dok gelak ketawe syok bercheriite ta hengat dunia n tetibe aku pon nangeh sbb abah masuk ward.. tapi ini sume tak membuatkan kakak kakak ku benci kat ku malah dorg give support plak kat aku. . hurmmm syg kakak2 sangat2. . n thanks to allah i have lots of fren like all my rummate.. oh ku sangat bahagia ngan datin datin nie.... n they also very fwenly n sangat la paham aku n kami sangat2 la sekepale.. tak dilupekan ngan kawan 1 malaysia aku esther n kamini.. so far aku tade ah trouble ngan dorg nie.. n aku sangat suke mereke... maklum la darah aku ade gak campuran india kan... hihihihi..

dolu aku nyer clan baek ngan clan yang laen auw.. n kami sangat baek la.. seingat aku dolu kami ade penah bergambar ber lapan tapi dalam gambar ade 7 jer sbb aku yang snap dat pixca.. tyme uh aku rase the whole claassmate is my family.... thing going wrong sumwhere n thing yang going wrong nie is not easy to dibtolkan yedak?

walaupon tahun nie aku dah mintak maaf kat sume orang n aku rase mcm tahun depan ta de jer aku kat dunia nie, aku pon cepat2 minta maaf n nak live in peace in tyme im breathing. . tapi itulah masalah nyer.. bile dah ade salah paham antare pompuan, bile minta maaf balik pon mcm gado jugak.. maksud aku, hubangan nie akan ta jadi same mcm dolu.. yang boleh exchange special delivery ker.. contoh macam dari kami berempat kepade korang berempat" haish... biler la gaknyer kemanisan akan kembali semule.. biler agaknyer akan duduk bersembang mcm dulu2 seperti pernah tidur dibahu ku n so on... how i miss those moment very much to be a friend of urs.. kan best kalo sume orang kite baek ngan dea sbb dalam idop aku mmg sume org tau ape yang aku tau.. mcm tade rahsie.. ta caye nanye la akak akak.. mereka n my housemate sangat la tau segalanyer..

bila minta maaf ngan sumone, n dah dimaafkan.. perlu ke kite masih menjauh kan diri, perluke kita masih tidak berkatqa2 n perlukah pandangan itu tetap tidak berubah... kita sebagai manusi nie manyak buat slah.. aku mmg manyak buat slah tapi pliz jgn judge me by itd cover sbb nyer nak judge orang uh kite kene judge diri kite sendri.. biarlah aku pakei baju kurung kaen singkat pon n jgn la assume aku tade dwet nak beli kaen ke, cube pk sbb aku tanak kaen uh kotor sbb warne nyer putih.. n bile aku diam plak.. jgan plak assume aku nie badmud ke ape.. aku cume malas nak bcakap kot. . muahaha.. till here jer..

No comments:

Post a Comment