Kisah [weed coLection] + [suBmit iNsect]

by - Monday, October 25, 2010

SaLam suMe...
niE piXca Last Minit nyer tyme untuk anta insect. .

Akhirnyer.. insect box Kami same!!! ehe. .

Nie 70% baru siap ku nyer box.. tidow okul 4.45 pg kot bua


ASSALAMUALAIKUM peEps,

dibawah adalah gmbr tyme g cari weed semalam... kelaka siot la... kitorang carik kat tempat yang penuh ngaN taiK Lembu kot. .


Semangat gLer aku sampai baJu suMe tuCk -iN

Dibawah pLak Kisah iNsect coLLection...
Yang Ade bUgs Besar uh aku punYer...
freShLy imPort dari Kundasang sabah
tiMe kaSih pAkcik DM bTN

Semangat en aku potong kertas. .


You May Also Like

2 buBbLes

  1. sikit!aku punya banyak..!hihi nak blagak..

    ReplyDelete
  2. hihi.... tapi aku dpt kumbang besarla ala oryctes rhinocerus taw!! harhar

    ReplyDelete

SiLa Lah KOmen dan Beri ucapan ke.. kata2 semangat ke.. atau sebarang pertanyaan akan dijawab =) didahulukan dengan ribuan terima kasih yer