9/10/11

by - Monday, October 10, 2011

Semalam,

cantik kn tarikh semalam

Bertuah betol birthday boy semlam.. sangat lucky dgn tarikh semalam.

9 / 10 / 11 birthday AMO. .

Happy birthday always be well and be a good boy okeyh

Aha..

Dan semalam juga

Cantik sangat tau bulan.. cantik nya subahanallah

Dari seawall 6.30 ptg lagi dah Nampak betapa cerah nye bulan tersebut. .

Malam tadi sewaktu turun tangga nak tngok mock presentation umrah,

Cerah sangat bulan di langit kemusian dah tak Nampak dah

Namun semalam ade orang cakap ade kalimah ALLAH kat awan

Namun tak dapat nak saksi kan dengan mata sndri. . ngegeee

Dan semalam juga dugaan besar lah jugak dihadapi

Maklum lah.. adat belajar.. stress is so common tapi smlm tahap

stress dan pressure tu sangat lah tinggi cam nak explode jantung

You May Also Like

0 buBbLes

SiLa Lah KOmen dan Beri ucapan ke.. kata2 semangat ke.. atau sebarang pertanyaan akan dijawab =) didahulukan dengan ribuan terima kasih yer