Heliza @ UnisZa

by - Friday, October 28, 2011

Nak dijadikan cerita,
sedang syok membaca
lalu terdengar teriakan dikafe..
disebabkan nak tahu ade ape
lalu mengajak rummate pergi kafe
ooo
ade lakon lakon
pastu tetiba terlihat sorang yang pakei tudung yang macam laen dari yang laen
oowhhh ade kak heliza rupanya...
haha...
lalu disebabkan ramai orang.. tak ambil port
pergi beli air kelapa
patah balik dah tamat dah ...
terus ke depan dan bergambar ngan kak heliza
gebu nya pipi dia... mmg bersih ah pp
macam pakei skII
diolog ketika ni
iLiaiSy: kak heliza, pandang sini, nak tangkap gambar (dengan suara sedeyh lagi sayu bertambah naif)
heliza:mana-mana??
sedang panggil aina
aina pon tersnap dah gambar dari sisi
hikhik
tak pe lah
esok ade lagi kan
abaikan muka saya disebelah... cantik kan dea tngok depan2
berbeza masa dea kuar af dulu
dulu cengkung sket
jap nak godek gambar dulu
mane ntah simpan

hanya sempat tangkap sket jer gambar
maklum lah... tiada photographer biasa
hikhik

gelap gambar sebab malam
hikhik
esok kak heliza wat konsert plak
ni makin cam best nak beli digital camera 1 nie
compact n mudah dibawak
hahahah
see u tomorrow kak heliza
thanks datang sini lagi =)


You May Also Like

2 buBbLes

  1. arghh, x aci! nk jpe depan2 cmni jgk

    ReplyDelete
  2. @atiey
    meh ah datang unisza hari ini... hakhak.. dea ade lagi kot

    ReplyDelete

SiLa Lah KOmen dan Beri ucapan ke.. kata2 semangat ke.. atau sebarang pertanyaan akan dijawab =) didahulukan dengan ribuan terima kasih yer