kisah semalam

by - Wednesday, February 16, 2011

As Salam . .

semalam adalah seharian yang sangat penat . .

kitorang nakkene buat cost estimation untuk banana plantlet atau kata nama laen nya
anak pokok pisang..

aduyai.. nasib baik aku minat akaun
boleh gak aplikasi kan sket sket..

bersama pasangan lab terchenta..
memilih lokasi bertarung minda di McDonald di sebelah mydin mall

hahaha..
kat mydin buat mcm umah sendri plak





dalam pkul 10 malam gak ah baru sampai bilik
edit edit
print
tukar baju
and trus tido . .

hari ini ..
nak g shopping makan jap. . .

hari ini ..
esok nak ke pulau perhentian!!!

yippie!!!


gulagulagulahatiku: syndrom red flag... hehehe.. sorry yer . .

You May Also Like

3 buBbLes

  1. dari sains larik pergi account.. hohoho.. walahei.. pulau perhentian.. best tuh!!

    ReplyDelete
  2. kak ili till now masih sains stream la as... cost estimation nie sket jer macam akaun.. kire cost production.. as kat ne ea skang?

    ReplyDelete
  3. as kuantan je kak ili.. UMP. chem eng. baru 4rd sem.

    ReplyDelete

SiLa Lah KOmen dan Beri ucapan ke.. kata2 semangat ke.. atau sebarang pertanyaan akan dijawab =) didahulukan dengan ribuan terima kasih yer