i wrote it?

by - Sunday, August 29, 2010

hurm.. patot nyer hari nie kene tulis pasal somewhere place i go.. *cam uh ah bunyi nyer* tapi tade gambar la nak letak sbb nyer ni online kat Lab pC. . nanty iLi bercerita pasal uh yer.. later la..
hari nie mangon since sahur hati sangat la ta sedap... thanks to joyah @ ana sbb masak nasi goreng.. sedap *tapi saje ta mow puji* huaa.. mangon saHur.. kejut buLbul.. makan nasi goreng, minum mineral tapi ta habes pon sebotol hari nie n tros sambung tidow.. mangon balik 6.30 mandy solat iron baju naek bus n gerak kekota.. aDuyai...

SaMpai kat Kota jer g dewan teater... dengan penuh gelak ketawe... ahahaha...

ntah la... ta tau nak tuLis ape nyh... hua... sedeyh pLak rase.. tapi gembire.. entah..

ko kawan, dose tau tak ta cakap lebey dari 3 hari... ape ntah salah aku.. aku dah mintak maaf ari uh laie kan? salah aku ker?

You May Also Like

0 buBbLes

SiLa Lah KOmen dan Beri ucapan ke.. kata2 semangat ke.. atau sebarang pertanyaan akan dijawab =) didahulukan dengan ribuan terima kasih yer