Tuesday, August 03, 2010

meLaLuT Laut ~part 2~~

Skang nie aku sangat sukee berkarya… aha.. sbb emosi ta stabil..aha.. kahamis malam nie akan gerak ke PICC untuk konvensyen mppk hmmm yessdapat jenjalan kat kl… ntah ape la aku suke sangat bile g kl.. oh!! Nak beli headfon kat lowyat yang kaler pink uh!! Tersuke sangat2.. hmmmm skang nga dengar lelagu nyanyian anang and sharini.. hmmm hari ni nak jot pasal memilih… kekadang ape yang kita pilih nie selalu ta tepat. Pernah dengar ta org cakap.. “ tuhan saje ketemukan kita dengan org yang kita salah sblom jumpa org yang btol untuk kita supaya kita blaja dari kesalahan dan ta lakukan kesalahan yang sama” setuju sangat ngan ayat nie sebb nye kita tidak akan buat kesalahan yang same kan? Aku cakap nie sebb aku rase mende yang same n aku ngah berpk pasal hal ini.. mungkin dolu aku ngan dead ah tade pape sbb aku akan jumpe sumone is much better..n I wish u is the one..ahaks..

Please jgn down.. its hard to lupa kan sumone. Memang susah… kita kan rase mcm nak balik kat org tue.. disinilah kekuatan kita diuji, niat dan matlamat dikaji semula. Walaupon aku tade la merasakan camne nak lupekan org tapi aku tau mcm mane saket nyer kalo kite pretend to be happy.. pretend to be happy sangat susah tapi aku dah expert… hahahaha.. series.. im gud to pretend to be happy n only me n myself jer tau perasaan sendiri… dua tahun praktis.. dah perfect.. ahaks… jgn amek series.. macam mane care nak move on..hurm.. always be with ur friend.. gelak selagi mampu n dun be sad.. aku selalu cakap kat diri sendiri “what if I die tomorrow” disebabkan ayat ini, aku akan gelak selagi mampu, beribadat selagi boleh sbb aku ta taw esok masih ad eke matahari untuk aku… ade lagi ke hari untuk ku untuk be with orang yg aku sayang.. sayang the most.. friends.. lepas pade nisfu syaaban taon nie ari uh aku dah tanamkan dalam hati aku ta mow dah org masam masam muke ngan aku ke.. ta mow gado2.. ta mow la.. pliz.. pliz pliz sangat.. nak kawan ngan sume org.. rindu kot kenangan dolu2.. dolu manyak gambar kita bersama tapi kini? Aku teringin nak lepak ngan ko sbb aku sayang ko kwanku.. aku teringin nak makan ngan kau, nak Jalan ngan ko, nak gelak ngan ko, nak solat sebelah ko sekali jer ko penah pinjam bahu aku n that the moment yang akan aku ingat sampai mati uh. Uhu.. aha.. feeling lebey plak.. aku akan berusaha selagi mamp untuk menjage hati org laen walaupon ianya ta elok untuk aku tapi aku hanye mampu lakukan ape yang telah DIA rancangkan.. dalam cerita ili ini, aku mohon maaf. .

Aku ta ley nak seletape mulot sume org yang nak mengata, aku ta ley read mind org, aku ta mampu nak restictedkan aku nyer feeling.. kalo aku nak nangeh aku nangeh la.. nak gelak aku gelak na emo aku emo.. sume uh unpredictable.. im sorry… jujur hati ini hanye mampu ungkap kan kata maaf kalo rase aku ade wat salah kat sesape shaje yang bace blog nie..

p/s: mohon sejuta kemaafan n jutaan terimakasih tak terhingga.. aku sayang kawan kawan aku sume.. demi kawan aku sedia buat apa saje… just n pliz ckap dpn2..jgn ckp blakang. Ta puas hati pape jumpe n tgur.. ta best ah cakap blakang.. kan?

No comments:

Post a Comment