Saturday, August 28, 2010

Day 04- A habit that you wish you didn’t have

wahaha... apakah yang patot ku tuLis nie? kihkih... mmm habit. . mende kebiasaan ku yang i wish i didnt have... aku ta geget kuku, aku tak tau ape ea habit aku.. aku suke tidow tapi tue bukan habit kan? mmmm hah!! habit nyH!!!
*hah, nie la bedak nyer, dari aku sekolah menengah agy aku pakei*

aku suke pakei bedak baby johnson kaLer pink uh tautak penah aku tuka bedak nie sebab ia nyer tersangat la wangy chom chom pade aku.. ehe.. nak dijadikan cter nyer, care aku pakei bedak nie.. aku pakei kat muke.. dolu aku pakei losyen dea gak kat muke then apply bedak nie tapi skang dah up sket dah.. after apply hada labo nyer moisturizer, aku pon biarkan kering and then pakei bedak nie..

bedak nie aku letak kat telapak tangan n appy tros kat muke laju2 then sarung tudung, pin kiri pin kanan n blah g naek bus UNISZA tersayang... haha... n aku dah ta kisah dah bedak nie bertampung.. as long as aku pakei bedak sudah n aku believe yang pakei la bedak manyak kat muke pon nanti bedak nie penetrate masuk dalam mike.. ahaha... so biler naek jer bus.. mesti ade jer org tegur, "iLi, ade bedak kat mata" "iLi, bedak kat pp kanan uh manyak sangat" "eh iLi, anak sedare gee pon pandai pakei bedak sendri tau"

aha... so i wish i tade habit " suke pakei bedak aCi tepek je kat muke" miahahaa...

tapi en.. aku suke sangat pakei bedak cam gtoo... bedak baby.. suke...
ahahaha... *maTure sket iLI* hihihi...

that the habit that i wish i didnt have. .

p/s : ilysdm

tRueLy


No comments:

Post a Comment