Wednesday, August 25, 2010

Day 02- The meaning behind your Blog name

pergh.. mangon pagi nie en, pas jerr solat subuh en, aku pon nak kemas ah beg g kelas.. pas uh pensil case aku ta buLey zip then aku pon nak tuka la pencil case aku... aku bukak another pensil case n aku jumpe pendrive aku yang sekian lame hilang.. aku dah hilang 2 pendrive sbb aku missplace n smalam aku tulis blog ckp yg aku nie plupe.. hari nie baru jumpe balik... wahaha... bahagia nyer dah ade pendrive sbb aku dying pk pasal pendrive malam tadi.. seryes ah aku sangat teruje kot..

ouhkeyh.. stop pasal hal sendiri..
emmm disebalik name blog aku eh...

"fairytale are beyond stories, they are written dreams" ahaks padae aku en, aku sangat believe in fairytale.. sangat perfect nyer la kehidupan cinderella, snowhite, repunzel,pochahonta an sume2 la... rase mcm biler dorg nie hadapi dugaan cam mane pon ending tettap cam best uh...
fairytale sumthing yang kite tak bley nak predict what will happen tapi what is the end.. kalo kite berusehe bersungguh sungguh pasti ending akan best mcm fairytale with god willing kan?

they are written dreams.. kita hanye bley merancang tapi tuhan menetukan..tue jek aku pegang sampai skang.. ntah.. pade aku name blog aku nie sangat sangat la bermakne dan memberi impact yang sangat besar dalam hidupp aku... nak jumpe prince charming cam dalam fairy tale uh... hadapi susah senang bersame.. and with god willing... sume akan happen ko.. so as my life go on.. i would like to se adakah my life nie akan jadi cam dalam fiarytale.. eventhough its sumthing beyond the imaginary part of me...

and 1 agy, aku sangat suke fairytale sebenarnyer... mcm tinkerbell dalam peterpan ker... best nyer!!!

ahaks. . .
tiLL then..


No comments:

Post a Comment