Thursday, August 26, 2010

Day 03- A picture of you and your friends + [cerita tentang penat]

diatas adalah gambar tyme kuar ngan aila g tyme square..


husna, iLi, gee and aina.. harhar... rinDu sangat kat korang...
me and nIna..


gambar nie kat sunway pyramid... tyme nie kite ade ape ea?


ouh.. 2 gambar atas dan bawah ini sangat ku suke sbb tyme nie gathering kat pd kot


sume gambar pasal fren aku letak gamabr budak budak jenan sebb nyer kerinduan menggunung kepade mere yang teramat sangat2.. hurm.. gambar nie tade gambar aisyah la sbb nyer gambar nie sume aku amek yang dlam fb.. nak cepat... rindu jugak kat sume yang laen.. aisyah, ateh aj asmaa kak pern fiza dayat oggy sume!!! bile la nak jumpe laie agak nyer

hurmmm next aku akan letak gmbar kat unisza nie plak ea...

tetibe aku cam moody teramat plak untuk 2 3 hari nie.. seperti mahu mcm baling lappy keluar tingkap pon ader jugak.. semalam ke semalam punye semalam ea? tapi yang pasti hari first aku beli makanan berbuke kat kafe.. ari isnin kot... ke selase ea? takpela.. aku g ah kafe dengan bawak beg converse pink yang berat, beg johnson n johson pink berisi telekung n lappy kat tgn.. berat kot dok usung.... hah.. dalam bus ade plak org tertinggal beg telekung kaler orange.. aku pon angkut la beg uh jugak.. bayangkan ade 3 beg kat bahu belah kiti n lappy kat tgn kanan.. pergh... lenguh uh... kalo nak tinggal beg uh dalam bus kang ta solat plak org uh.. ta tenang plak.. aku pon bawak la jugak g kafe... pulang dari kafe ++nasi n lauk pauk.. nberjalan la menuju ke blok L, mengah gler rawse.. then nak climb the stairs smpai tingkat 4 plak en... aduyai.. bayangkanlah bulan bulan posa nie.. memang ta larat kot.. tapi aku stop jap kat depan rumah tuan nyer beg orange nie.. hanye mampu letak depan pintu jer.. dengan harapan jap g dea lalu dea bawak masuk sendri sbb ku dah ta larat nak menapak masuk... hurmmm... akupon naek jer atas tros landing... kumpul tenage jap b4 nak solat asar..

kekadang aku rase la... aku la rase.. kalokita buat baek kat org, mesti Allah balas cash la punye.. sabar jer... mesti Dia kasik punye..

*gmbar ta memuaskn sbb kecik, sila rujuk fb saya
**kpd buLbuL.. ilysdm

till then ku mencarut,

No comments:

Post a Comment