tokwan saya =)

by - Monday, December 13, 2010

salam semua!!
hmmm.. lame dah tinggal blog
bersawang dah... huaa. maklum la.. baru balik dari PROGRAM KOMUNITI 1 MALAYSIA . .
utk program nie, ili di assign sebagai peserta dan jugak pembuat kerja yer.. mksud nyer.. mpp yang kene kawal pergerakan peserta seramai 539.. dah la kami peserta dan mpp nie 6 orang jer kot.. hua buaa.. tak lah.. 9 mpp.. 6 uh pompuan.. disebbkan kami berenam yg duduk dekat skali ngan kawasan kejadian dat y la kami jek wat keje
tepon pakcik bus pon kami
bdak hilang pon kami
bdak berjalan pon kami
sume pon kami
kene marah pon kami
haish
gaji tak dapat pon


gambar di atas adalah ruang tamu tokwan saya

same gak ngan gambar ini


meh nak cter,
pernah satu mase dolu, saya otw balik ke kuala lumpur, perasan tak mesti ada rumah kayu yang macam rumah kayu la.. .. mmg nampak daif sangat.. ade gak umah papan tapi ade astro and ade gak umah papan cam uh, ade tv flat screen agy.. ahahaha. . akhirnya aku merase jugak duduk kat umah papan tepi pantai tue.. best kot... dari luar mmg nampak daif sangat.. akhirnya aku merasa.. tuhan bg aku merasa stelah sekian lame aku nak rase... *ta caye tanye bulbul*

umah tokwan saya, umah yang paling besh saye penah duduk, banyak pengalaman saye dapat seperti mandi di bawah paip kat luar umah pagi pagi, buang air kat pasir jer.. hebat ta saye? saye boleh survive tue.. saye bukan nak kate sye nyer rumah btol tue hebat.. tapi mmg benar saye nak rase duduk dkat umah mcm umah tokwan... dah lame nak duduk cam uh.... mmg tuhan kasih cash ah.. time kasih!!!!!

kat umah tok wan kan.. sejuk tahap cipan la.. sbb btol btol kene angin pantai kot!! best sangat. .

pas uh petang petang duduk kat pangkin .. pangkin uh kan di bawah pokok kekabu.. first tyme kot tngok.. rupe macam kapas uh bile kumpul banyak banyak boleh buat bantal . .



haha... kat atas nie pokok kekabu la.. kalo dea ta kering.. rupe nyer wane hijau, bile dah kering baru ringan n ade mcm cotton nie . .


nie noliy TOKWAN iLi

nie sume anak anak ku.. eh tak lah.. mak sedara.. maksud nyer dorang anak sedara ku.. ahaha.. dorang panggil aku makcik eSah.. hebat ta.. ahhaa.. sbb irfan *yang kecik skali * tak leh sebot huruf L.. sb nanty name aku jadi "iKi"






di atas adalah gambar gambar kat pantai kat pantai ibai penunjuk.. best n chantik kot!!!!



You May Also Like

3 buBbLes

  1. sukenye dapat famili angkat baru (^_^)

    ReplyDelete
  2. pantai teganu cantik tau adem

    kak nad: ili dapat tokwan jer taw.. nape ta join?

    ReplyDelete