Thursday, December 02, 2010

peLupa kah akU?

celik mata hari ini.. hujan yang ku nampak *selaen alfred*
ddari subuh aku bgon sampai la skang ni hujan.. sangat membuatku nak makan ..
nak makan pizza la
sedap nyer

okey dokiey. .
mood hari nie jiwang kot. .
ntah la.. tetibe pagi pagi jer bukak cd
n dalam cd uh.. mr bulbul nie simpan sume animation yg penah aku kasik

pas uh tetibe ter realizze sendiri and cakap ngan SiS C


ili; kak C, rupenyer ili suke bulbul dari ili sem 1 ke?
kak c: la.. ili sendri tataw ke yg mmg dari sem 1 laie ili suke dea
ili: nape ili ta sedar? ili ngan dea kan kawan jer.. * classmate jer* mane penah cakap ngan dea
kak c: kan ili n kitorg jer elect dea jadi ketua kelas tapi org laen sume pilih yunus.. punye la ili convince kan kitorang
ili: bile mase!!!
kak c: ade la!!
ili: nape ili ta ingat
kak c: kalo ikotkan.. manyak laie taw peristiwa ili ngan dea since masuk sini sampai skang.. sume i taw.. ahaks..

yes i admit yang i nie kalo nak ingat sumthing ta ley ingat tros.. kene take tyme n pk dolu n baru la ingatan tue muncul.. short term memory lost la jugak.. ahaks

huaaa... aku ta rase diri nie pelupa..padahal aku mmg pelupa kot kekadang jer.. kekadang uh.. pen kat tgn dok carik laie.. mp3 gantung kat leher abes satu bilik aku geledah...

dan 1 thing for sure.. things yang sepanjang saye keluar ngan encik bulbul mmg saye tak penah lupa *wink wink*

Lods Love

No comments:

Post a Comment