Sunday, December 05, 2010

Review: Downy Passion


today iam so bosan so dah jadi stalker kat banyak blog blog orang..
blog org laen ramei kot follower and i wonder y? in three month, dorang ner mistery linky uh dah sampai nak dekat 300 kot.. aku ta suke gune mistery linky uh sbb aku suke letak link link kat tepi dalam blog.. kat gadjet uh supaye orang ramai laie leyh tngok sket synopsis kat blog org uh.. tapi kekadang aku suke gak tinggal kan link aku nyh.. ahaks..

back to topic.. nak cakap pasal downy passion

sangat la wanggy harum semerbak kot bau nyer.. mmg masyuk ah pakei!! sedap weyh bau dea.. sekali n melekat kot dah bau dea.. aku mmg pakei sabun attack softener auw dolu.. *sabon uh diperkenalkan oleh ecah kawan aku tyme form 4* and sampai skang still use it.. tapi bile basuh baju tgn, sume akan pakai breeze concerntrated uh then kenela letak softener.. so i choose downy passion merah!!

sedap and jatoh cinta gilak kot kat bau nya.. tapi yang pelik bin ajaib nyer kat tganu nie, kat giant or kat mydin uh, tade weyh downy softener uh,*marah btol aku carik barang ta jumpe nie!* aku terpakse g beli kat bawah SOGO uh, kat supermarket dea uh bergalon galon untuk dibawa pulang ke tganu.. dah la kalo naek flight * beg handluggage uh ta lepas kot fluid * tapi terpakse la sbb nak bawak balik ke terengganu bumi terchenta ini..

so kawan kawan.. cube korang try pakai downy passion nie.. ta yah rendam lame lame pon dea ah melekat kot.. mcm all my housemy nie suke bebeno rendam baju dalam soflan lame2...


kat umah nie ade gak downy passion purple tapi aku ta minat sangat bau nyer.. aha... sekali bau ta berape ah suke... aku prefer yang merah... mmg mengancam ah bau dea
ahaks...
Lodz Love,

1 comment: