Satu Langkah dalam hidup

by - Sunday, May 20, 2012

Photobucket 
Selesai sudah dua hari berkhusus perkhawinan bersama rakan-rakan sekelas. Benar kataorang, kalau pergi ngan kawan2 rasa tak bosan, kalau ngantok boleh mkn sama-sama, boleh sembang , boleh gurau2 boleh lah nak gelak sakan bila ada isu-isu yang mengelikan hati... tapi yang paling penting boleh cover kan bilatertidur.. ahaha... boleh plak i tertidur masa chapter cara tangani stress kot.Nak dekat sejam jugak lah tetidur.

tidak terhingga kegembiraannya sbb boleh khatam Modul Bersepadu yang selaras satu Malaysia. . amek lah kursus kat mana2 pon tapi slide powerpoint dea tu tetap sama jer. . aha..
ada juga kenangan dari Kerajaan Negeri Terengganu
dengar cter tahun depan dah naek harga dah

dah habis dah baca buku gerbang perkahwinan ni sampai abes dah
dah summarize suma dah
totally, penceramah ada yang kelaka tu kelaka sungguh
ada juga yang bosan ya Amat-amat juga
ada yang nada sakit telingga..
ahaa. macam- macam ragam
mcm-mcm aku komen juga


DONE with Kursus kahwin. . .
one step ahead to build a family =)

You May Also Like

0 buBbLes