Holiday: Back To School Program

by - Sunday, May 22, 2011

Assalamualaikum w.b.t

As was told earlier, acece.. cakap omputih blak kita.. hikhik.. pada hari lepas bersamaan dengan 21 and 22 mei, telah tercatat bahawa saya akan ke sekolah pada sekian kali nya.. rasenya kalau tak salah pengiraan, telah 5 tahun sayata ke sekolah...

seronok sangat. thanks to jepp n dayat sbb berjaya angkut aku ke jenan.. thanks yer jepp sbb driving n dayat for the car n mache as rakan kongsi dalam pembayaran kos perjalanan. teeheeee~

rilly Love all the picture that has been taken by all of explode.. rilly thanks to picture contributer too!! all picture are credit to shafiq za'abar, Dieba, Jie, and all.

well.. picture speak louder than words.. enjoy. .

sangat sayang kan kamu semua.. dah besar nie.. korang.. kahwin jemput k

saat saat terindah untuk soksek-soksek

this tree.. remind me alot n still there.. sob-sob

waktu riadah.. dulu paling malas skali time lepas asar..

semangat bagi lecture kat bebudak.. kan?? kat diri sendir still pending
haha

bila berjumpa.. apa lagi. bersembang

gambar atas tu kat sickbay...
gambar b4 pulang

dapat lanyard skolah yang cantik tau

korang mmg best!!

dewan makan dah ade display menu

motif kerusi gintel tu..
emm.. me and AJ berurut setengah jam.. sampai terlentok kat JITRA MALL
best sangat dapat diurut

patot lah takde sape bawak hp kat skolah
sbb dah ade public phone pakai sim..
mmg machooo

tia prebet..
mana lagi 3..

sempat jugak naek kereta ke feri untuk ke PENANG... hikhik..

p/s: skang sekolah dah wireless.. mane men seludup bawak hp dah.. semua bawak laptop.. hebat sungguh budak budak zaman skang kan.. dulu nak ade hp tu susah giler nak sembunyikkan.. ahahahaha. . .

You May Also Like

0 buBbLes