Tuesday, June 13, 2017

Sebelum, Semasa Selepas dapat anak | 12 gambar lucu untuk anda


Good Morning dan Salam Alykum

Sebagai seorang ibu muda anda pasti mengenali lukisan keadaan setiap ibu akan melalui semasa mengandung dan selepas bersalin - tetapi pengalaman itu tidak sentiasa bercakap tentang. Dengan siri "#thingsonlymomsknow" kami mahu menggambarkan realiti ibu - dengan semua (kadang-kadang literal) detik-detik menyakitkan, lucu dan penuh kasih.

June is here! Last Saturday I have iftar with my schoolmate from Jenan 0206 at Husna and Nick House. it was so fun and we spend our time till midnight ok. sekejap sangat masa berlalu. 

my bestie just delivered her second babies and all the cartoon below remind me on you! seronok nya ada second baby nie!!!

bila dah ade anak nie, kalau nak pergi mana mana pon, mesti tngok baju dulu ade ape ape kesan tak

Kesan memalukan pada T-shirt anda, menghidu bum seseorang untuk memeriksa jika dia letih lesu, seks pertama selepas melahirkan anak ... sebagai seorang ibu muda hidup anda bertukar terbalik.

siri kartun dibawah menvisualkan situasi berkait rapat dengan cara yang lucu.
ilustrator Ingebritt ter Veld dan Corinne de Vries, mempunyai bayi sejurus selepas satu sama lain.

kehamilan dan bulan pertama sebagai ibu diilhamkan kartun ini.



























 Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi saya agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultasi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda

No comments:

Post a Comment