kejatuhan ili =(

by - Tuesday, September 15, 2009

hua... semalam sangat sedih ma...
tak penah-penah dalam sejarah hidup aku kat uni nie
aku dapat lowest mark dalam kelas
padahal kat jenan dolu dah biase
aku tanak aa jadi cam kat jenan
mahu berjaye success

tapi test entreprenuerrship nie
aku dapat lowest dalam kelas
malu..
bayangkan biler org tnye,
"sape dapat lowest"
"ili aa dapat lowest"

glezz malu

sepanjang kelas soil semalam aku nangeh
sedeyh sial
ditambah lagi ngan markah tissue culture
adeys tak sampai kot half dari 40
shuuuuut...
ape nak jadik nie
kredit hour dah aa sket jer
tapi subject susah aa
emmm...

ili..
nie sume tuhan tnjuk nie
akibat merampas hati milik org laen kot
aha....
amek la balik..
aku dah pulangkan balik
ok?

emm... semalam aku terpk kan ini...

"setitis hujan tak mungkin bermakne bg kamu,
tapi ade pohon yg menunggu
1 sms bukan la makne bg mu
tapi ade 1 hati yang mengingatimu."


aha...

"walaupon ade pohon yang rendang,
mungkin pohon itu tiada daun yang rendang
untuk memayungiku.
walaupon ade satu hati yang mengigati,
tak mungkin hati itu aku miliki"

aha....

hari ni ku terpk ayat ini

waiting for u is like waiting
for a raindrop during drough

kan =)



You May Also Like

3 buBbLes

  1. hm...idup mesti ada dugaan...mesti ader turun naiknyer...kalo x bukan hidup namanya...kalo x itu menjadi satu cerita novel ...x pon filem holywood mahupun bolywood..

    terima seadanya ili...itu bulih mengurangkAN STRESS anda...kalo ko da berusaha,tp gagal...itu kiter x boleh buat apa...itu ketentuan Allah...pasti ada hikmahnya..

    every cloud have silver lining..and remember...life is like a play,we are just the actor...only the director nows how it will end...and the director is The Almighty...

    ReplyDelete
  2. salam...untuk juara perlu berusaha..namun ada juga yang juara tanpa usaha..tapi tetap juara...namun ada juga yang berusaha kekal semangat nya berusaha..namun sukar mendapat juara..nah..yang mana yang paling berharga?...yang mana paling dicintai ALLAH.?.yang BERUSAHA..atau yang JUARA...

    jangan khawatir kalau kita x juara..kalau kita disisihkan...apalagi rasa malu..kerna bukan juara tapi usaha itu yang ALLAH pinta...dia yang maha AGUNG..maha memiliki kemenangan...maha memiliki pengetahuan..

    ReplyDelete
  3. thanks bigshow!!

    nabil.. thanks sbb singgah sini

    ReplyDelete