Kelebaran Pipi yang ketara.. ahahaha (takde kene mengena)

by - Tuesday, September 10, 2013



Photobucket 


Here’s to an awesome September! <3 A little different month animation with a tiny marching bear. 



Yeay.. September is here =)

tak lama dah kan rasa nya nak sampai hujung tahun
semoga segalanya lancar dan sentiasa dipermudahkan

ok

ok

disebabkan nanti 2 orang kawan nak melangsungkan perkahwinan

tak sabar rasanya..

kitorang mula kan perkenalan masa kitorang nak pindah dari Kusza ke Maidam KT


ini lah kami...

ni kami masa memula kenal dulu =) 

eh, after 6 bulan kami tinggal maidam




ni pula kami yang letesr...



yesss zaaa



nampak ketara penambahan kelebaran muka ini =)




ok lah

nak balik nanti sambung lagi bnyak cerita tergendala

nak balik 

jogging kat taman KLCC jap

tata



You May Also Like

1 buBbLes

  1. Pakai botox atau buat2 tembam (isi angin dalam pipi) huhuhu :P

    ReplyDelete

SiLa Lah KOmen dan Beri ucapan ke.. kata2 semangat ke.. atau sebarang pertanyaan akan dijawab =) didahulukan dengan ribuan terima kasih yer