Tuesday, July 09, 2013

Kecoh video "kapel seminggu nie"

Photobucket

Hari ni kecoh dekat fb mengenai 
tau tak , kita dah seminggu kapel

budak perempuan tu cantik sangat..
suara pon ada gaya and boleyh polish untuk bidang pengacaraan
ade style jugak, ada rupa

tapi dik, adik tersalah step jer.. video tu tak payah lah adik upload kat laman2 sosial nie
esp kat utube ni.
kan dah tersebar..

kalau nak bagi kat pakwe pon, biar lah pakwe tu sorang jer dapat

baru lah live and exclusive.. hanya untuk sorang ja..

tak ke sweet =)

at least bila jodoh tak panjang ke ape ke
takde la publicly shame

betul tak

aha.. cinta ni bukan senang..
nak nak adik baru 15 tahun.. banyak lagi liku2 kehidupan yang adik tak alami lagi..

macam lagu nie :

Aku lelah
menerima kau mendua
lebih baik 
ku mundur saja
mengalah untuk dia

ku tak bisa
lama lama menunggu 
ku tak bisa
tunggu kau putus dengan nya 
lebih baik
ku mundur saja
mengalah untuk dia

aku mengalah aku doakan 
semoga kau bahagia 
bersama dia
aku iklaskan
aku rela kan
semoga kau bahagia
bersama dia

dan aku
akan menyimpan kenanganmu
dihati . selamanya . 

disakiti
menyakiti hati
jangan pernah setia
bila harus berujung menyakitkan
sia sia setia
bila harus selalu terluka

mungkin kerna setia
cinta takkan pernah akan bahagia
tapi kerana mendua
cinta akan berakhir bahagia

kerna cinta yang bisa membuat bahagia
kerna cinta yang bisa membuat terluka

jamgan pernah setia
bila haru berujung menyakitkan
sia-sia setia
bila harus perlu terluka


haha... tak da kena mengena..

ni sume sebab radio dok putar kan lagu sedeyh ja awat nie..




 

No comments:

Post a Comment