Monday, March 18, 2019

Lush Untuk Kulit Berjerawat


Artikel ini based on skincare talk untuk product Lush bagus untuk kulit berjerawat,
so ililicious share ok kat bawah ni
selamat membaca.

p/s : tak sempat letak harga lagi untuk product ni based on Lush KL.
nanti dah dapat harga i Update ya!



GREASE LIGHTENING CLEANSER


Salah satu produk LUSH kegemaran saya sepanjang masa untuk jerawat adalah rawatan spot Lightening Grease, yang menggunakan thyme, pokok teh dan rosemary campuran untuk membantu menghilangkan kecacatan. Jus anggur juga memainkan peranan dalam menjaga bintik-bintik bebas, manakala formula berasaskan gel membantu mengawal minyak. Selesaikan beberapa, dan bersiaplah untuk mencium orang-orang selamat yang selamat!


HERBALISM CLEANSER

Namun satu lagi pembersih semua bintang dalah Herbalisme LUSH, yang menggunakan rosemary, jelatang, chamomile dan kaolin untuk menghancurkan liang-liang dan cecair yang jelas. Cubalah, dan anda akan dapat dengan mudah melihat mengapa produk ini telah mendapat reputasi sebagai pembersih LUSH yang paling berkesan untuk kulit berminyak. Ingin keputusan yang lebih baik? Gunakannya dan rawatan Grease Lightening bersama-sama.
Anda boleh mengandalkan rosemary untuk membersihkan kulit anda dan chamomile untuk menenangkannya.

CUP OF COFFEE FACE AND BODY MASK


Sekiranya anda terdedah kepada jerawat di atas badan anda selain muka anda, bunuh dua burung dengan satu batu dengan menggunakan topeng hebat ini. Ia mempunyai aroma kopi segar dan akan membangunkan anda ketika ia mengelupas dan kaolin memberikan bersih yang sangat mendalam. Kosongkan membersihkan liang-liang anda dan menggalakkan kulit anda yang sihat. Kopi pori-pori anda dan dapatkan kulit cantik dengan topeng badan wangi kopi ini.

ANGELS ON BARE SKIN FACIAL CLEANSER

Pembersih ini dirumus dengan sempurna untuk mengimbangi kulit anda supaya ia tidak mudah untuk jerawat dan jerawat. Semua bahan semulajadi seperti tanah liat kaolin dan serbuk badam mengelupas kulit anda untuk pori-pori yang jelas dan bersih, anda tidak akan dapat mencari tempat lain. Semua bahan semulajadi adalah orang yang anda boleh merasa hebat tentang menggunakannya.

VANISHING CREAM MOISTURIZER


Berfikir dengan kulit yang rawan cacat bermakna anda tidak perlu melembapkan? Salah, kerana membiarkan kulit menjadi terlalu kering dapat menyebabkan pengeluaran minyak yang berlebihan. LUSH's Vanishing Cream, pelembap paling ringan jenama, lengkap dengan penyerapan hazel sihir untuk membantu menghilangkan jerawat, bersama dengan lavender mutlak untuk memberikan keseimbangan. Cubalah untuk pelembap yang akan menyebabkan jerawat di luar tanpa menimbang anda.

TEA TREE WATER TONER


Toner yang melawan cacat yang sempurna, Tea Tree Water LUSH bergantung kepada minyak pokok teh untuk membantu menghilangkan bakteria, manakala anggur limau gedang dan air juniper turut membantu mengawal pengeluaran minyak. Bahagian yang terbaik? Campuran bebas alkohol ini sangat menyegarkan dan tidak menjengkelkan untuk kulit yang sensitif. Gunakan toner yang tidak merengsa ini untuk melawan jerawat dan dapatkan kulit yang jelas jelas.

TEA TREE TONER TAB


Lebih suka melancarkan-merawat kecacatan anda sebaliknya? Apa yang anda perlukan adalah semangkuk air panas dan Tab Teh Toner Pokok Teh untuk melakukannya hanya dalam masa yang singkat. Sebaik sahaja anda selesai, anda juga boleh mengisi cecair sisa di dalam peti sejuk anda sehingga dua hari dan menukarkannya sebagai air toner.

WHOOSH SHOWER JELLY


Kerana jerawat tidak hanya berlaku di wajah anda, Whoosh LUSH direka untuk membantu menjaga seluruh badan anda bebas-breakout, juga. Walaupun campuran limau, limau, rosemary dan geranium membantu membangkitkan anda, jus jeruk juga akan terus jerawat dari menimbulkan malapetaka pada kulit anda. Gunakannya setiap hari untuk memilih pick-me-up yang menyegarkan!

IMPERIALIS PERFECTLY BALANCING LAVENDER CREAM


Jika anda tidak pasti pelembap mana yang sesuai untuk anda, cuba bermula yang satu ini. Ia dibuat dengan penyerapan lavender dan berfungsi dengan kulit anda untuk memudahkan dan melegakan sebarang kerengsaan. Lavender juga menggalakkan kulit kering untuk menghasilkan lebih banyak minyak semulajadi dan mengecilkan kulit berminyak daripada berlebihan.

Melembapkan kulit anda tanpamenyumbat liang dengan krim hebat ini

DARK ANGELS VELVETY BLACK SUGAR CLEANSER


Ini adalah must-have. Sekiranya anda mempunyai kulit yang berminyak, berminyak atau jerawat, gula hitam dan arang akan mengelupas dan menyerap apa-apa minyak berlebihan untuk meninggalkan kulit anda berasa segar dan licin. Basuhan lumpur halus di dalamnya membersihkan secara mendalam untuk membantu mencegah jerawat manakala minyak alpukat organik menyuburkan kulit anda untuk meninggalkannya lembut dan terhidrasi.

COALFACE CLEANSING CHARCOAL BAR


Ini pasti satu-up bar lama, betul? Arang serbuk menyerap sebum yang berlebihan dan bertindak sebagai pengelupasan ringan sementara rosewood dan minyak cendana mengurangkan kemerahan dan membersihkan kecacatan. Gunakan bar setiap hari untuk mengekalkan kulit yang jelas dan seimbang.
Keluarkan toksin dan serpihan dari wajah anda untuk pori-pori yang jelas sepanjang hari.

MASK OF MAGNAMINTY


Mask ini tidak dibuat untuk kegunaan harian kerana ia sebenarnya adalah topeng muka pembersihan yang mendalam. Tanah liat tanah liat dan peppermint segar menarik serpihan dari liang-liang anda manakala kacang-kacangan aduki mengelupas kulit kering atau kering. The vanilla absolute menenangkan kemerahan dan madu menenangkan kulit anda! Gunakannya setiap minggu untuk memastikan kulit anda kelihatan baik dan bebas jerawat.
Anda boleh bergantung pada tanah liat dan peppermint di topeng ini untuk memastikan kulit anda bersih dan bersih.

OCEAN SALT CLEANSER


Ini adalah salah satu produk LUSH yang paling popular. Galian di garam laut melembutkan kerana ia menyapu kotoran, kulit mati dan penyumbatan pada kulit anda untuk wajah yang cerah dan segar. Alpukat segar dan kelapa digunakan untuk menghidrat kulit anda manakala kesan pembersihan jeruk dan vodka berurusan dengan liang yang tersumbat, bintik hitam dan cacat untuk meninggalkan kulit anda kelihatan cerah!
Gunakan mineral dalam produk garam laut ini untuk membersihkan dan membersihkan liang-liang anda untuk kulit segar.
Seperti yang dapat anda lihat, ketiga-tiga produk LUSH untuk jerawat adalah berkuasa, berkesan dan tambahan hebat kepada senjata api pelarian anda! Pernahkah anda memberikan sebarang item hebat ini? Adakah terdapat orang lain yang juga membantu menghilangkan kecacatan dan membersihkan kulit anda?

No comments:

Post a Comment