1 minggu sudah berlalu

by - Friday, February 08, 2013

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

ALHAMDULILLAH sudah hari jumaat dah.. aha.. dah 1 minggu dalm february meninggalkan kita..

makanya dah 5 hari try bejerja dekat kuala lumpur bandar metropolitan ni.. bahagia juga.. cuma perlu kuat kan semangat sket nak bngun pagi.. aha

tapi bahagi lah kerja kat kl.. ntah lah.. dekat ngan family kot
balik kerja semua makanan dah tersedia tau
bukan makanan simple2..
semalam abah masak capati with minced meat

semua sbb anak dea ni nak diet kot

last last makan nasi n kari ayam ncapati n minced meat
so caane tu nak diet.. huaa...

sekarang ni kena btol2 blajar simpan duit ...
sebb duit ni gain dari usaha sendri
dan
10sen sentiasa amat berhaga loooo

aha... berada di bndar metropolitan ni bersama unifi
makanya
rutin di KUSZA kembali.
huaa.. tak boleh berhenti..
takot plak!

ok lah
hari ni mood kerja takda sbb sok cuti n cuti 4 hari kan.. ahaks.. 
tapi mcm nak replacecuti tp ta tahu mcm mana..
ahahah .. boleh ke?


ok lah.. 
tadi belimoist choc cake..
bekalan cuti 4 hari..

huaaa... gemok lah den!

You May Also Like

0 buBbLes