Tuesday, February 23, 2010

t.r.i.a.n.g.L.e

hari ini... aku demam.. sekse gler rase...
aku bace page kat anom tadi and i quote diz

"cinta tiga segi nih really hurting. for s0meb0dy dat never get into dis type of luv, plis avoid it..its really c0mplicated and hurting.
Luv never meant to be together. luv r in our heart n it will be there forever..
Luv is a SOULMATE..
its never be so easy to choose moreover if there were external factor dat force us to choose..
only Allah noe wat is de best for US.."

since aku bace novel nie.. kesemuanye ade 4 semuanye.. aku sangat2 teruje ngan edward cullen smpaikan i wish i can read mind too!!

hmmm kenape aku nak read mind org:

sbbnyer kan.. orang suke act laen cakap laen and pk laen.. tue yang aku nyampah tue.. cube be truth bley tak?? bukan susah pon nak be truth kan? sume manusia tak perfect pon tapi kalo boley jgn aa menipu which i hate so much wif liar...

cinta tige segi for me is like penipuan besar ever in life... what the heck kan?? tapi btol la... dolu aku benci gler ngan pompuan yang berebot 1 lelaki tapi skang biler aku cam rase la cam aku nie berade kat tempat uh rase cam totally haiyak!!! baru aku paham.. dah terantuk mmg aa saket en???

kekakasih ta dianggap kekasih dat mean aku la tue kan??ye ke aku? kenape aku? sbb disbb itu aku tpakse menipu..knape aku menipu? aku tipu sape? tipu diri sendiri.. kepp on lying to myself.. knape aku tipu demi kebahagian org laen... dat dine kan peeps?? ili kan baek?? kan?kan? what the hell* hahaha

so since aku dalam lingkungan 20-an nie.. aku prcye ada cinta adelah... btol!! cinta bukan nya untuk dimiliki tapi untuk dirasai.. cinta tak perlukan publisiti tapi kepercaayan.. cinta tak perlu sume tu.. tapi believe me!!! its hurt so much!! rilly hurt... cam cter u're beautiful tue.. go mi nam sangat sekse biler tngok taekyung bersame yoo he yi.. sumpah aku cakap cam uh ah aku rase.. seksa tapi nak buat macam mane... dah taekyung tue hak dea.. everybody knows... tapi bukan salah aku jugak nak suke kat taekyung tue sbb hati kite mane kite tau nak suke kat sape.. cinte kat sape... mcm dalam breaking dawn... aku dah ter IMPRINt ngan dea.. nak wat cam ne kan..

"aku ter tak sengaja IMPRINT ngan dea ok..."

its hurt.. rilly hurt my hurts guys....

so as a conclusion... if u thing its yours... fight for it..

tapy aku ta ley wat cam uh....
sake of friendship kan...
sayang kawan2...

sayang KAMU Lebey..
u wiLL be forever me bRiLLiant sTar
my aNgeL
thanx
mmx..
haish
iLi dalam iGauan,

No comments:

Post a Comment