Wednesday, June 23, 2010

21juNe in memory

Begitu indahnya apabila kita mengenangkan hari hari semalam
begitu sakitnya untuk ke hadapi hari hari akan datang
awalaupon aku ragu-ragu,
aku tetap akan berusehe untuk tetapkan hati ini
kadang kadang i have doubt tapi
disebbkan trust,
aku yakin dan percaye
bahawa aku akan jadi milikmu
aku mahukan kamu
ku sentiasa berdoa agar kita akan sentiasa happy seperti hari hari semlam

ahaks.. syok maa pegy nonton
karate kid ngan the killers
tapi ta best pon karate kid
best agy the killers
sbb karate kid uh manyak cakap jer
action last2 jer,,
the killers action manyak uh
tapi ta ley tanding Ateam a..
agy best..
uhu..after we all watch movie,
kitorg pn makan kat pepper launch kat fud court mid
urg sngat sedap
tapi ta abes pon makan
sbb nak kejar other storie.. ahaks..
muahahaha
emmm...
then abes the killer tros balik
naek komuter then balik umah..
lepak jap kat bankk negara
then catch another tren balik segambut
mau upload gamba!!
tapi nanty la.. ehe

No comments:

Post a Comment