Monday, May 01, 2017

Pengedar Sah Shaklee Aktif 2017 - Desa Petaling, Kuala Lumpur dan Kepong


Kalau anda baca pos ini memang anda tercari cari distributor Shaklee yang masih Aktif di kawasan anda mahupun diluar kawasan anda.
Ye saya Ili Aisyah merupakan Shaklee Independent Distributor yang sangat aktif berkongsi cerita mengenai supplement yang saya sangat percaya keberkesanan nya.

Ini kerana saya sendiri dah rasa #shakleeeffect kepada saya sendiri. Ok meh nak cerita sket pasal Shaklee effect.

Saya merupakan ibu beranak 1 and bekerja dari jam 8.30 sampai jam 6.00 ( read 6.30 pagi – 7.30 petang) . kerja di bidang oil pam yang memerlukan ketangkasan otak macam perempuan + kekuatan seorang lelaki.

Namu yang demikian disebabkan minat saya terhadap pertanian major in oil pam, saya pon kuat kan diri dengan mengamalkan supplement Shaklee.

Saya amalkan Alfalfa, Lecithin and BComplex.

Alhamdulillah mmg bekesan and kurang stress..

Oleh kerana suka sangat dengan kesan Shaklee, saya rasa why not ajak orang lain makan Shaklee.
Pengedar Shaklee (Kuala Lumpur. Lebih Specific is Desa petaling dan Kepong
Jika anda menetap di sekitar ini dan nak beli Shaklee, boleh terus contact saya :
Nama – Ili Aisyah Binti Kadir
No hp -011.3745.4988
Untuk beli Shaklee dari saya, anda boleh collect terus di :
Lokasi COD – Spark Desa Petaling dan FRIM Kepong
Waktu untuk COD - Jam 9 malam di Desa Petaling dan Jam 1 di Kepong / Office Hour di Monorail Raja chulan


Pengedar Sah Shaklee Aktif 2017

ID:  1240960

No comments:

Post a Comment