minggu ini masih mood bercuti

by - Thursday, April 19, 2012



disebabkan cuti minggu lepas tak habis lagi fever nya, 
terasa macam mahu pulang lagi
rasa tak complete plak sbb tak jejak kan kaki kat sekitar jalan ni

aha...
kejap lagi akan balik umah.. dengan pastinya akan berjalan ke tempat pertama iaitu Pavillion

aha....


tak kuar kot malam tapi nak kuar di siang hari sbbb





mahu makan ini!!
-
-
-
-
-
Pepper Lunch

lame plak rasenya tak makan


pas tu nak meneruskan aktiviti memilih tudung plak dekat

ingt nak jual lah tudung ni kat sini =)


lepas tu nak tonton wayang sbb dah lama tak tngok wayang.. nak tngok cter ni



dan cerita ini

You May Also Like

1 buBbLes